15 augusti

nu är jag hemma hos B efter ett långdraget velande från min lilla älskling som är kanske velig av sig. vi hade nog annars suttit hos bodini just nu och garvat åt de fulla, eller iaf jag. men så blev det inte. medan jag sitter och uppdaterar mig med alla bloggar så ligger han och läser.

det blev ingen kyckling och potatissallad. det blev istället mums'mat här hemma, grillat och potatisgratäng. efter det började vi kolla om några ville med in till the voice för att vara sällskap till cassandra och julia. Vi mötte upp Jonas och sen bar det in vidare till stan, gick in i kungsan och försökte få tag på manda, och lyckades från cassandras teliamobil.

väl när vi träffade manda, var både hon & alexz svarthåriga!!

jaja, det blev att äta på donken sen och ta sig vidare hemåt. nu ska jag krypa ner brevid min älskade pojkvän, som aldrig varit surare.


några år innan jag träffa B såg han ut såhär !

Kommentarer
Postat av: manda

bra nu vet alla om det, tack.. -.-

2009-08-16 @ 03:36:41
URL: http://mjcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0