en helkväll med AF

nu är jag hemma, ellar har varit i 1 timme. kvällen har såklart spenderats med storis, vi möttes på gullmars. åkta till café 60 där jag åt en pastasallad och så tog vi en varsin chai. sen drog vi oss och träffade Mark och hans kompisar. hamnade på en parkbänk nån timme tills vi tog initiativet och gå bort till café 60 igen, såklart blev de ännu en chai och massa prat. vi hoppade på hagsätratåget och tog ett varsitt tåg vid slussen, hon skulle mot liljeholmen och jag hem till skarpnäck.

imorgon tänkte jag faktiskt gyma ett bra tag, har trots allt itne gjort det på hela sommare, skjut mig.. vilken jävla ångest jag har !

men nu ska jag nanna lite, och prata med B en liten stund till. love


Dea, någon ?! och sen Mark i de gula kallingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0