ja, så var skolan igång

snuvig men ändå lyckligast i världen. jag börjar 09.50 imorgon Tisdag, så jag har ingen så brådska till sängen, även fast den lockar med massa duntäcken & kuddarna !

Skoldagen har bestått av:
datorkunskap A
matematik A
balett (dans & gestaltning A)
livskunskap (idrott & hälsa A)

efter vi hade slutat så gick jag, Natalie och Pernilla bort till fridhemsplan och tog tbanan in till stan och jdär skildes vi åt. jag gick till balettshoppen i salénhuset för att köpa hem ett par söta balettskor, vita blev det. efter det åkte jag en sväng till fältöversten och karlaplan. sprang förbi bokia inne i fältan och köpte kollegieblock och 7 & 5-ämnesblock, och juste, en kalender blev det också, ni ska få se framsidan när jag har pysslat ihop den, känner mig kreativ !

ne nu ska jag vänta in mami och visa upp allt som har inhandlat idag, kyssar

 
jag har världens bästa pojkvän

 
ballerinaskorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0