vi firar Isabella

jag och B har smitit ner till hans rum för att uppdatera lite.

vaknade imorse av min älskling, han hade tydligen vaknat upp några gånger under natten och en av gångerna var det mitt fel, jag hade trligen snackat i sömnen och sagt något konstig. jag fick mackort med gurka på till frukost och sen har vi bara myst tills det var dax för B att hoppa in i duschen och alla gästerna kom strax efter.

B's släktingar på pappas sida är idag för att fira Isabella som fyllde förra söndagen, och såklart blev det fika. cheesecake, kladdkaka och massa kakor.

mami ringde nyss också för att kolla när jag skulle komma hem och jag berättade att jag skulle åka hem innan 17.00

men nu ska jag vara social och gå upp till basse, han gick före. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0