14 dec

ligger just nu och kollar på trauma en ny serie som går på 3an, verkar väldigt intressant, me like. efter det blir det ph och sedan blir det att sova för mig. även fast jag har sovmorgon till 09.50, vilket är uppskattat.

idag hann jag med båda samtal med stina och annakarin. efter det sprang jag bort till tbanan och hoppade på mitt tåg. väl hemma bytte jag kläder, pratade med B och umgicks med mina föräldrar. kvart över fem begav jag mig till gymet för att köra ett pass yoga, träna rygg och mage och sola. underbar känsla hade jag när jag gick därifrån.

hann äta och duscha innan jag hamnade här i sängen kollandes på tv.

morgondagen är ju min och B's 15 månaders dag, så den ska firas med att bara vara med varandra genom att fika och kolla på julklappar åt varandra.


trauma-gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0