balettdansös nästa

Har världens sovmorgon, jag börjar 12.00 med eng omprov. men denna gång ska det gå bra!

Gårdagen går bara att beskriva med ett ord; UNDERBAR. Jag kan inte fatta att man kan dras in så mycket i en balettshow, helt galet. det enda som låter är den underbara live-musiken från instrument och iofs småduns här och var från ballerinornas tåspetsskor. Det var helt fantastiskt att vi fick se den, tack S !

ingen bloggning igår pga allt plugg, det fanns ingen tid.

Men idag ska jag först ha engelska och efter det är det matte, sen slutar jag för dagen. möter upp B och drar oss till Lärkan för att kolla på E&M's luciatåg. Springer sedan mot bussen och åker in till stan för att julshoppa julklappar till varandra, eller iaf hjälpa varandra. för jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom..

kvällen kommer iaf spenderas med B, får se ifall det blir Amanda + några mer då det blir roligare att kolla på idol med massa.

nu ska jag sminka mig och sen gå, puss



polkagrisarna i Nötknäpparen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0