kista galleria

Det blev idolkväll med B, Amanda och Alex hemma hos farmor. efter idol och flashforward drog vi oss hemåt allihop, jag och B hem till mig och Amanda och Alex åkte ín till söder, där de båda bor. somnade nästa med en gång såfort vi kom hem. vaknade, åt frukost och sen åkte vi hem till B och spendera några timmar där.

vid 17.00 åkte jag hemåt och B fortsatte plugga matte. segade lite i soffan innan jag och mami bestämde oss för att åka till kista för att handla julklappar.

väl där blev det också mat, sushi smaskade både jag och mami i oss. kom även hem med en jacka, ska försöka ta en snygg bild på den imorgon eller något.

åkte sedan hem och så väntade jag in en småfull B, vid halv 3 kröp vi ner i sängen och somnade raskt.

tog en rejäl sovmorgon imorse, kvart över 12 gick vi upp och åt frukost. vid kvart i 2 gick B's buss så vid halv gick vi till busshållsplatsen och pussades. efter bussen hade kommit och B hoppat på sprang jag över vägen och in på gymet, solade i 20 min och sen sprang jag hemåt. mötte farmor i dörren och vi gick upp till oss och åt spagetti och köttfärssås.

började plugga spanska men blev avbruten då mami och manda skulle börja baka julgodis, så var tvungen att hjälpa till.

när det var klart hoppade jag, mamma och manda in i bilen för att åka till farsta ishall och kolla på B's match.

kom nyss hem och nu ska jag springa upp och kolla på ph och sen sova, natti <3


bild från i torsdags på operan. bild tagen från fb och JR's bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0