kärlek

ni som följt min blogg, kommer ni ihåg första gången jag skrev något om att det var dea<3basse ? det gör iaf. Men som ni vet så var jag väldigt förälskad, allt gick såfort och jag blev 10 år igen och drömde att få vara hans prinsessa och att han skulle visa upp mig med glädje och stolthet. och jag skrev redan 00.27 den 14 sep, vilket jag gjorde med kniven mot strupen. jag hade ingen aning hur han skulle reagera, jag hade ingen aning om han tyckte om mig över huvud taget, jag gick på känslan i magen och den visste, med facit i handen så tog jag rätt beslut i tid, varje steg jag tog blev jag bara lyckligare och lyckligare, man kunde inte bli lyckligare när man gick se ett leende och svaret "jag tycker att vi är tillsammans" (skjut mitt minne, B kommer döda mig för att jag är en sån nörd som kommer ihåg enligt honom "de onödiga händelserna" som t ex. vilken vecka det var han och jag intensiv "dejtade", haha. , hela jag smälte när jag hörde det, han fick dra upp mig från bänken i busskuren på årdalahöjden.

den 20onde dec 2008 la jag upp första bilden på mig och min älskling, jag vet inte hur jag kunde göra det, för att vårat förhållande visste bara "de närmsta" om, det var också runt våran 3 månadersdag (15 dec 2008) som jag skickade "Andrea Selin har ett förhållande med Basse Helge" på fb. bara att skriva in det skulle få alla hans kompisar på fb att inse att han var min, ja mina jättekliv gjorde framsteg.

nu idag är jag världens lyckligaste flickvän, jag klarar mig inte utan honom. han är mitt syre, blod och tankar. mitt allt. 



Andrea Linn Modesty Selin ♥ Sebastian Johan Mikael Helge 
15 månader, 465 dagar


Kommentarer
Postat av: B

Naw :D ja alltid vi gumman :)

B<3D

2009-12-16 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0