lilla julafton

vi skyller på att det är jullov, och att jag låg i sängen till 15.00 igår..

söndags blev det ingen fika, men det mys med B. vi åkte hem till honom och myste och åt väldigt god middag hos honom och hans familj.

måndagen drog vi oss in till stan jag och pojken. mötte upp farmor och mami för julshopping. jag fick även med mig en julklapp till B från NK, inslagen och klar. blev snabbmat på donken innan jag vinkade av älsklingen för att han skulle och gyma och sen jobba. sprang tillbaka till farmor och sprang runt med henne, innan vi mötte upp mamma för en fika. farmor åkte och hämtade barnen. jag och mami gick till bilen och åkte hemmåt. hann slå in lite paket innan det var dax att springa över och vara med på pepparkaksbak & knäck-göra. det var underbart att få träffa de små och prata med fastern min. gick hem vid 22.50 och slängde mig i sängen, somnade bums.

gårdagen spenderades i sängen. vaknade vid 11.00 men steg upp kl 15.00. vid 16.00 åkte jag till farsta för att möta upp min älskling för att mysa lite med honom. köpte en "skjorta" och tamponger etc. vid 19.15 åt vi på sam and co, jag åt en sushi och han en hemlagad hamburgare. vid 19.45 var han tvungen att springa bort till farsta ip och farsta ishall för lite träning, min älskade pojke <3. jag blev upphämtad kl 20.00 av mami och sen åkte vi och handlade mat på hemköp. efter det blev dett tvmys med papi och sen knäckbak, ja familjen som knarkar knäck, hah.

idag blev jag väckt vid 09.45 av mami och vid halv elva åkte vi till högdalen och B för att lämna en bok och krama på I, efter det åkte vi till farsta och handlade det allra sista. nu sitter jag nyduschad i B's fd. tröja och myser till julmusik. vid 16.00 åker vi till mormor och spenderar lilljulafton där, men god mat. trevligt sällskap och julklappar.



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0