fixa håret!

är hemma en snabbis för att åka in till stan igen, denna gång är destinationen östermalm. ska klippa och slinga utväxten, finally. så är jag fin i håret tills imorn, melike! ska förska få det att blir hela håret i ungefär samma färg, ni får se hur det blir ikväll, om jag är på humör dvs.

imorse blev jag barn för en stund och kollade på julkalendern, helt udnerbar var den. jag ger den ett stort +. det har varit så dåliga några år irad, är så trött på att dagens barn ser på sveriges sämsta julkalendrar, men stålHenrik och supersnällasilverSara gillar vi, de var aktiva när jag var sådär 10 år och då slängde man ju en liten blick på bolibompa när småsyskon till kompisarna kollade, eller så var det en vana att kolla lite, ja vem vet.

tiden springer iväg, men vi hörs senare. hade velat stanna hemma och sova lite.. men nu vill jag verkligen fixa håret, och det ska jag göra. punkt slut. ni får gärna slänga iväg söta sms till mig då jag kommer sitta där i två timmar, haha. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0