lilljul

sådärja, igår avklarade min familj en tredjedel av vårat julfirande. eller för mig blir det "tre", jag ska ju ut till B's gfarmor&farfar. det ska bli väldigt mysigt.

igår fick jag; ett par jeans, en "jacka", läppglans, mascara, trosor, lösögonfransar, min älskade iphone (mamma packade in den med en stor rosett), ett par skor, skiiitläckra.



dessutom hämtade vi älsklingen igårkväll så vi fick sova tsm. vi passade även på att öppna ett av våra paket som vi ska ge varandra. jag fick en hjärtkudde som man använder som nackstöd i badet, underbart. har faktiskt redan invigt den ! Och han fick en svart tröja från Jack and Jones, den satt skitbra på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0