monopol

Sitter hemma hos B, har  precis varit med om en utklassning på monopol. ganska roligt att se.
Ska nu umgås med lillasystern i huset då älsklingen ska på träning. ingen idé att jag åker hem då jag ändå ska sova här.

Idag har jag varit i stan med farmor, linda, estrid och mina. träffade även Amanda en snabbis och pratade med henne. sprang till tbanan och hoppade på hagsätratåget för att åka hem till min älskling. myste &pratade, tills mamma Ia ropade att det var mat. kyckling-paprika wok typ med ris och grönsaker, mums.

morgondagen kommer troligen se ut på detta vis:
vakna här hos B, spela lite monopol med liten. för att sen åka hem för att umgås lite med mami och få fina naglar till nyår. sen umgås med B hemma hos mig, troligen tills vi hittar på något skoj på kvällen, skulle gått på avatar 3D men det är för uppbokat för 8 personer i stan, skjut mig..

Nu ska jag springa upp till I för att inte vara så ensam i denna illa håla. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med den här bloggen då?

2010-03-14 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0