sista skolveckan 2009

halloj, lite kort uppdatering.

tisdags spenderades med B en liten stund, innan han åkte och tränade. åkte hem och myste med mami och papi.

onsdags började vid 12.40 och gick i skolan till 15.00 efter det åkte jag hem och övertalade lillsis om att springa och köra ett pass aerobics. efter det var det bara att gå hem och duscha, samt kolla på PH efter det.

torsdags var det prov i spanska på morgonen och sen att umgås med brudarna. vid 13.00 befann vi oss på FFLH i gamla stan för middag med pol pot. B mötte upp oss och efter det åkte jag och han för lite fika på waynes, då kom även Pernilla till oss och var social som bara hon kan vara <3. åkte hem till mig och kollade på 2 glee-avsnitt på rad och sen var det dax för sängen.

fredags började inte jag förän vid 13.30, men B började såklart tidigt, så gick upp med honom och höll honom sällskap tills han gick till tbanan och jag slocknade strax efter han stängde dörren. åkte mot Kungsholmens kyrka och lyssnade på den galna prästen och musikalarna. för att sen möta upp Amanda för lite catch up men även innan det så hann jag, Linnea, Emelie och Pernilla fika på något mysigt café i gamla stan. mötte upp linda å CO innan vi gick bort till vapiano stureplan för en middag med kusinerna, farmor och faster Linda. åkte hem med alla och sen sprang jag även hem och bytte om innan det var dags för mig att åka till blåsut för att möta upp storis och camillis, därifrån åkte vi till skanstull och bytte till hagsätratåget för att åka till stureby och umgås med de grabbarna som var hos tt. vid 01.45 vinkade jag hejdå till alla smålulliga tomtar för då var det dags för mig att åka hem till min älskling. somnade ganska omgående när jag kommit hem till min Helge.

lördags blev jag väckt för att B skulle till farsta och stå i fiket. jag bestämde med en Amanda som var bakis att jag skulle åka till henne och vara där 12.30, jag klev innanför dörren hos henne.. 12.30, hah. vi hann det apoteket, tillbaka till 5an och sen åkte vi till stan, sprang 999999999 varv runt stan då vi fick massor med information om de grejer vi letade efter. slutade iaf med 2 påsar för Amanda och 1 påse för mig, vi skildes åt i tc och jag åkte genast hem. lockade hit pojken med pannkakor och mys. lockade även hit Alex och Amanda för en filmkväll, baksmällan och hahaha.. 2:a filmen bör inte nämnas, eller joo.. de valde en finsktalande "skräckis" hahaha. jamen kvällen slutade verkligen inte som vi tänkte, roligt men annorlunda!

imorn blir det förmodligen gym och fika med storis. andra planer dyker säkert upp, men får dock inte följa med grabbarna till stan imorn då B ska handla julklapp till mig.. är väldigt intresserad över hans idé, om den är så bra som han säger.


 
emil & storis                                                pernilla

KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0