31 dagar kvar älsk

Ska snabbt inflika med ett inlägg om att jag tror inte det kommer bli något dag-inlägg imorgon, förrens jag har mött upp älskling (?) och åkt hit, eller om vi är hos honom. ja den frågan kommer knappt bli besvarad, så senast som en kvart innan vi träffas skulle jag tro. Innan det ska jag till farsta och uträtta några ärenden, köpa grejer inför helgen &så. och eftersom jag vet att B läser denna blogg, tänker jag inte berätta vad eller vart jag ska i farsta, det får ni se på bild ihelgen. då även lilla jag vill ha massa bilder på mig& älsk, så jag tycker ni spänt ska vänta på ett gäng pussbilder.. dom gillar vi!

Nu ska jag försöka sova, för att ens kunna gå upp imorgon. Då jag hatar att gå upp tidigt och vara trött.. vill vara pigg på mornarna! Och jag är en sådan person som behöver mina 9-10 timmars sömn. egentligen tycker jag att alla borde sova så länge, men tänk vad världen skulle bli tråkig då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0