Biokväll

ojoj, efter en heldag inne i göteborg så är jag och Linda hemma en snabbis för att åka tillbaka in till stan igen. Tåget från Floda (där vi bor) går 18.16 och vi ska bli ner skjutsade av någon bekant till fam GBG-Selinarna, skönt!

Ja jag ska in till stan & möta upp Malin för att sen gå på bio, ja det skrev jag ju i nåt inlägg där nere, men jag tar det igen. Nu imorgon börjar ju sportlovet för alla andra i sthlm och det bara är en dag kvar tills B & hans familj åker utomlands, uschfy&blä pratade med honom tidigare vi 17-tiden kanske och blev ledsen.. jag vill hem och umgås med honom en sista dag ju, även fast det är roligt och träffa alla Selinare. Imorgon kommer ju också alla från Norge, alltså Malin's kusiner och mostrar typ, det ska bli lite roligare.. då det är ganska ensamt just nu.

Kommentarer
Postat av: agnes

gummaaan <3<3



kan inte du hjälpa mig med en design till min blogg? jag har ingen aning om hur man gör :S du kan få pengar för de om du vill :) <3<3

2009-02-19 @ 22:24:39
URL: http://agnesekengreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon ställer gärna upp!

2009-02-19 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0