frågorna & svaren

Varför började du blogga? Jag började blogga våren 07 på en annan blogg, men det va nog för att det va kallt och ensamt. vilken är din favoritblogg? Har ingen direkt favvoblogg, men jag följer som alla andra.. blondinbellas, kenzas & Elin Kling's men jag jag tror nog den bloggen jag alltid kollar när jag får tillgång till internet är denna - min underbara storiiis. vad har du för intressen? Jag dansar och umgås med vännerna, samt pluggar. & umgås såklart med pojken.

Mera Mera Mera frågor vill jag ha, har fått samma fråga någon gång.. så jag bakar iihop dom. behöver väl inte svara på dom två gånger ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag orkar aldrig göra pannkakor till frukost...

vill alltid ha det sådär som i filmer, när en amerikansk familj sitter vid matbordet och äter pannkakor med massa sirap på till frukost.. haha Mums!

2009-02-27 @ 00:39:54
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

SV: Vad kul att du tycker om min blogg, tackar!



Fler frågor..

Är glaset halv fullt eller halv tomt?

Vad är det bästa du vet?

2009-02-27 @ 10:43:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0