fredag

hejsvejsan, jag funderar på om jag ska skippa skola helt idag.. börjar 10.50 med musik (helt onödigt lektion) sen har vi lunch (vi får vara äcklig mat) och sen slutligen har vi matte (jag har matteboken hemma, och jobbar på grymt mycket mer här hemma än i skolan) så.. ja vad ska jag göra ? några tips kanske ? och vad ska jag säga till mamma (om hon nu är hemma fortfarande.. hon kanske jobbar, vad vet jag?

men jag ska ringa sif nu och kolla med henne om min brilljanta idé kanske smittar av sig på henne ? så hon slipper gå till skolan själv, denna tråkiga jävla fredag med massa tö, och ändå snöar det bara mer och mer.. åååh hata sverige i jan-feb. VILL JU HA VÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0