Göteborg

Nu sitter jag och lyssnar på när B hjälper liten med läxan.

När jag kommer hem så blir att packa och sen sova direkt. Då det är nationella och sen direkt hem för att mami ska skjutsa in mig in, eller det tror jag iaf.

Så från och med imorgon så blir det nog inte speciellt mycket bloggande.. Även fast datorn följer med, för att Estrid ska kunna se på film och sånt.

men vi hörs nog senare ikväll, åker hem vid 22-tiden.. så nu ska jag bara spendera de sista 2 timmarna med honom, på typ 17 dagar...

Kommentarer
Postat av: EMMA

Gillar verkligen din stil :)

Kram Emma

2009-02-17 @ 20:44:36
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta vara på tiden ikväll då .)

2009-02-17 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0