helt död

helt död.. det var jag redan när jag pratade med min älskling vid åtta-snåret, men nu är jag mer död kan jag berätta för er. Jag sitter här och halvt sover när mamma föreläser för mig, om Tanzania.

Fast ska nog ta en skönhetsömn ikväll, även fast jag vet att det inte kommer gå.

2morrow ska jag till skolan och träffa skolans syv-kärring och disskutera mina gymnasieval får se vad hon tycker men sen på eftermiddagen är det gympa i två timmar, åh vad jag längtar eller inte!! efter det, blir det plugg och intränande av ett jävla tal jag ska hålla imorgon på engelskan, kill me.

men ska göra mig något litet, då jag åt massor av maten mamma lagade tidigare idag revbenspjäll med brungräddsås och mackaroner till, mums!

Hörs laaaater, or 2morrow..

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt, då lägger jag till dig med nu :)

Kram

2009-02-09 @ 22:55:28
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0