Hiss vs. diss-listan



- Underbara pojkvänner
ja ni förstår, höra dom säga att dom älskar en i telefon efter ha ansträngt sig väldigt mycket med nån aktivitet de älskar.

- Förstånde vänner
jag är så tacksam att ni finns, ni vet vilka ni är. tack!

- jag har världens bästa mamma
hon jobbar just nu, men hon är verkligen världens bästa. vet inte vad jag skulle göra utan henne.



- rivaler..
Jag verkligen hatar sådana brudar som inte förstår att man inte kan ringa när som helst.. jag känner mig löjlig som håller på såhär, då hon är yngre, fulare och fjortis . men jag vill ha min älskling i fred, det vet du. även fast ni är vänner... ? jag är inte vän med någon av mina *, och ingen jag känner är det. så varför ska just ni vara det ? jag gillar dig inte iaf.

- att det är söndag, dvs skola imorn.
skjut mig ! jag vill inte tillbaka till skiten, längtar som tuuusan efter 12 juni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

många är vänner med sina ex! men ja fattar, hatar det med ><

2009-02-02 @ 16:57:11
Postat av: dea

precis, även fast hon verkar vara snäll och galen.. så vill jag ju ha honom för mig själv!

2009-02-02 @ 22:54:51
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0