hos gbg-selinarna

Ne men nu har jag gjort allt för att fixa min dator.. men det funkar inte. får be Mats kolla på den och fixa internet, för jag bloggar just nu från Malins dator.. som stack på träning alldeles nyss. och dessutom så åkte Linda, Estrid & Mina med en sväng bort till Lerum där Lotta (lindas kompis) &co bor. de ska vara sociala och sova där, gulligt gjort alltså.

Har dessutom en katt liggandes på mina ben här framför mig (har datorn i knät nämnligen.) , mysigt mysigt. Om inte papi hade varit allergisk hade vi nog bott i hus någonstans i söderort eller Täby och haft katt och någon mini hund, ja om han vore o'allergisk!! fast det är skönt att kunna åka vart man vill utan att tänka på kattvakt eller hundvakt, jag älskar min papi som han är. tur va x) ?

Ne nu ska jag försöka haffa Mats så han kan fixa mitt internet, tror ni han lyckas ? ska bara meddela om att han nog är den mest tekniska snubben jag känner.

hörs senare, kram

Kommentarer
Postat av: mami

Bra jobbat, att adoptera en katt och få Mats att jobba igenom datorn på bara några timmar. Hoppas ni har det superbra där invid sveriges framstjärt, gud vad kul det är att skriva det! :D Hälsa födelsedagsbarnet och alla andra från oss andra jobb-Selinare <3<3

2009-02-18 @ 20:10:24
Postat av: Denise

hehe sorry om jag är tjatig men jag tänkte bara säga att jag har ännu en designtävling nu om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/designtavling-igen.html

2009-02-18 @ 20:45:58
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0