Melodifestivalen vs. Utekväll

Nu har vi precis ätit här hos B. Tror vi ska åka om en stund, men det först blird et väl lite att umgås med liten

Ikväll vet jag inte vad det blir.. men förmodligen hemma hos mig med film eller melodifestivalen. Eller så drar vi ut, vi får se..

hörs när vi kommer hem till skarpnäck, för där ska vi iaf förbi en snabbis (kanske springer över till farmor som är barnvakt till Mina& Estrid ikväll, men om vi går dit.. kommer hon aldrig låta oss gå)

blir hela tiden avbruten av älskling som står och pussar mig hela tiden, suck... typiskt honom!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul att du svarade :)

Passa på att vinn en ny bloggdesign hos mig :)

2009-02-07 @ 19:35:47
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0