natt till onsdag, spännande

det blev en hastig vändning.. kom ju till farmor vid 20.05 eller nåt, då jag stötte på Tim nere i rulltrappan påväg upp till farmor. så ja det blev en lite pratstund och sen skynda mig upp för att äta och spela lite mixmax med E. Fick sedan ett gulligt sms från stor om att hon och camilla skulle in till café 60, så då skyndade jag mig direkt bort dit, myspys! kom hem för typ 40 min sen, då förbi farmor och hämta en fotoram som tack för att jag är en sån bra gudmor till Miiinisen, ungen är underbar!

men nu ska jag iaf sova, vill ju ha mycket sömn. blev inte så mycket natten till igår ?! så ja, ska försöka ta igen det, lycka till lillis (mig själv)

vaknade också helt kallsvettig imorse, hemskt asså! vill aldrig att det ska hända, lova mig det älskipälski ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0