Onsdag

Ja godmorgon, undrar om B ligger och sover hemma eller om han sitter på en buss påväg upp till Romme, ja jag vet inte. Han svarar inte på smsen iaf, och tänk om han somnat på bussen ? eller om han är social, haha ? Men jag tror han ligger kvar i min älsklings-säng!

Idag är det vanlig skoldag, börjar 09.00 & slutar 15.00, tror jag. de här sista  veckorna har ju veckorna och dagarna bytt plats på sig ganska mycket.

Såå, ja ikväll blir det pluggplugg för mig! Iaf tills älskling kan träffas, och om han han är påväg till Romme, så är han inte hemmahemma fören vid 19.00/30. så ja, vi får se hur det blir. Fast jag hoppas att det blir att vi ses iaf ? det är ju DSM !

hörs maybe i skolan eller så hörs vi efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0