onsdag

ojshit! jag har verkligen inte haft tid med att blogga, i'm sorry..

Idag har jag hunnit med skola till tolv, då jag och Sif åkte till hökarängen och kollade på en störd skola , sen drog vi oss till farsta för att äta och sen för mig att uträtta lite ärenden hit och dit. åkte sedan hem och kollade på två avsnitt av serien somjag bara älskar (de nya SATC) - lipstick jungle, älsklingen kom hit sen. Vi gick och handlade mat, pizza & potatisbullar blev det och sen åkte vi raka vägen till café 60 och världens godaste chailatte! Drog oss hem hit och kollade på ett avsnitt DSM, sedan springa bort till horisontvägen med älskling som åkte hem för 20 min... hemskt! ville ju sova med honom....

Imorgon kommer det verkligen inte bli mera bloggande heller, då vi klassen åker till kungsberget. Vi ska senast vara utanför skolan 06.50, hjäääälp! men ska nog dit innan för att vara extra säker på bra platser, haha!

men nu ska lilla jag sova, nattiiiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de är gamla repris som går i repris blondo ;)

2009-02-12 @ 14:47:29
Postat av: dea

haha, nej pappa spelade in dom avsnitten.. ;)

2009-02-12 @ 19:12:09
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0