onsdagkväll

sitter nu hos älskling och har precis ätit lite. blir kvar här till elva ikväll då det är DSM!

fick sluta lite tidigare från engelskan, då jag direkt åkte till B och samtidigt läste boken vi fick som vi skulle läsa istället för att vara där på lektionen.

imorgon är det läskiga nationella igen.. men också dans på kvällen. och det är det jag ser fram emot, alltså dansen!

i helgen blir det typ vara hemma på fredagen (om det inte händer ett underverk, kanske ?) eller om jag får Dea och Camilla att gå ut då istället för att vänta tills lördag. för min älskling ville ha en kväll med mig, och han ska ut på fredagen, tydligen nåt jättekul ... ?

men nu ska vi mysa vidare, hörs kanske ikväll eller imorgon på morgonen. för måste iaf ta med mig datorn till skolan, då vi har brist på datorer när vi ska göra NP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0