pluggdag

oherrejävlar, Vaknade helt död och hade massa sms. Vid tolv började mitt skd DU-MÅSTE-UPP-ALARM kulkul.

Idag blir det plugg för hela slaten, är grymt taggad. Jag ska få bra på spanska provet nu på måndag, annars skjuter jag mig själv.

Besökarna har skjunkit sedan i förrgår då jag hade haft 81 st ett bra tag, så skärp er ! Gör reklam för min blogg, för alla ni runt 80 besökarna måste ju hålla sig kvar av någon anledning ? eller.... ?

Ne nu blir det plugg & sedan ikväll får vi se vad som ska göras, ska nog vila upp mig lite så jag pallar festa imorn ja det är ju trots allt fredag 2morrow.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Dea. såg en bild längre ner att ni dricker cider och öl. undrar om dina föräldrar var hemma eller om ni får det? pussar alexi

2009-02-26 @ 16:36:43
Postat av: dea

de var inte hemma.

2009-02-26 @ 16:44:29
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0