seg söndag, like always

nu har äsklingen åkt, han tog kvart i bussen.

igår åkte jag in till östermalmstorg/stureplan och sprang upp till bibloteksgatan för att kolla på ett par skor. hann inte köpa dom, så jag la undan dom. sprang tillbaka ner till spärrarna där jag klipper&färgar mitt hår. igår va det dax för utväxten att fixas, så i med slingor och samtidigt som jag satt och läste skvaller. klar strax innan fyra, upp till urban outfiters och köpa skorna och sen direkt ta 2an upp till ynglingagatan. efter ha varit där i en timme, kom också älskling dit. v alite halvt barnvakt till ett tredje barn som heter Otto, Estrids kusin fast på hennes pappas sida (för annars hade det varit min också, höhöh)

linda och pontus åkte sen med sällskap av magnus (Ottos pappa/pontus bror) och då va det bara början på kvällen. pizza, kallabalik och hungrig sprang jag runt, helt lost och fattar inte varför Mina inte vill ha vällingen, tills B kommer med en lapp där det står hur mycket det ska vara i, piiiiiinsamt alltså. ja men efter mycket och men så fick jag henne och sova en stund iaf, estrid blev också trött ganska fort. så henne slängde vi på nattlinnet, borste hennes tänder samt flera försök på att få henne att kissa, då det inte går. men sedan med henens bärbara dvd och vällingen i handen liggandes i hennes säng så somnar hon ganska tvärt, skönt

mina va uppe några gånger och ville ha välling/närhet men det kunde vi ju bjuda henne på.

linda & pontus kom hem med sällskap av pelle och anna, hade väl kanske druckigt ganska okej med * så dom va lite roliga, hahha! men vid tio i tre sa vi till att de skulle ringa taxi, så jag & älskling fick sova lite iaf. väl i taxin höll jag på att somna..

kom hem, skrev inlägget under och somnade strax innan 04.00

idag blir det plugg, kolla på lite tv och sen sova som en gris. har inte sovit så mycket den här helgen. så det ska bli skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0