lista tagen av : http://linnns.blogg.se

1. Hur mycket pengar har du på din mobil: abonenmang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: om jag har !
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: min älskling <3
4. Hur lång är du: 1.64
5. Vilken är den senaste filmen du sett: holiday, igår
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: "ja . vissa ut mitt lag suger verkligen kuk - L*dde
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?: beror på vem det är till
 8. Är dina föräldrar skilda eller gifta?: gifta såklart!
9. När såg du senast din mamma: För 10 min sedan
10. Icke godkänt i något ämne: har aldrig haft, och kommer heller aldrig ha!
11. Mvg i något: nix, not get
12: När vaknade du imorse: 08.30
13. Vilken är din favoritplats: om jag ska vara gullig - i älsklingens famn , men om jag ska vara ärlig är det NY
14. Vilken plats föredrar du minst: oj, det vet jag inte. nån äcklig håla kanske?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: i en lägenhet med min baby på Manhattan 
16. Hur stor är din säng: 120 cm, ofc!
17. Vad sover du i: jag sover naken, tyvärr.
18. Hur många kuddar har du i sängen: oj massa, kanske 5?
19. Var har du bott/bor: Tallkrogen, Spanien Marbella & nu i Skarpnäck
20. Tycker du om kinamat: räknas sushi? även fast det kommer från japaaan
21. Tycker du om kaffe: inte än, men måste börja lära mig dricka det.
22. Vad dricker du helst till frukost: chai latte i mitt hjärta
23. Kan du spela poker: klart jag kan
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig: Yes, min egna pappa
25. Vill du ha barn: ja, men inte än på ett tag
26. Kan du några andra språk än svenska: English och Español
27. Har du någonsin åkt ambulans: nej aldrig 
28. Föredrar du havet eller en bassäng: lätt pool!
29. Vad spenderar du helst pengar på: skor och kläder, tragiskt nog.
30. Äger du dyrbara smycken: ägern örhängen för 1000 kr st.
 31. Kan du rulla med tungan: neje, haha överskattat!
32. Vem är den roligaste människan du känner: skulle nog säga att jag skrattar mest när jag umgås med lini
33. Vad har du för ringsignal: classic phone
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: ja, några iaf. mami vill spara 
36. Kan du byta olja på bilen: kan ingenting om bilar, än så länge
 37. Vilken var den senaste boken du läste:oj, en klassiker på svenskan..
39. När var du i kyrkan senast: Mina's dop kanske?
40. Hur många hål har du i öronen: 1 i varje öra, alltså 2
 41. Har du någon piercing: Självklart, i naveln sitter det en playboybunny!
42. Har du någon tatuering: nix, men vill ha later .
43. Har du provat droger?: absolut inte, eller alkohol... ? 
44. Röka eller snusa: inget av det, men hellre röka isånna fall
45. Alkohol eller alkoholfritt: alkohol juu, eller iaf på helgerna!
 46. Har du pojkvän/flickvän: yes, min största kärlek. S.H
47. När hade du senast ett förhållande: är i ett nu, men det förra tog slut i juni 08
48. Vad är ditt mobil nummer: det ges inte ut här, fråga mig så kanske.
49. Vad ska du göra ikväll: sova nuuuuu 
50. Har du några syskon: En lillasyster, Manda 14 år

Kommentarer
Postat av: syster

fin avslutning där ;D<3

2009-02-04 @ 07:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0