tävling på G

Mitt i pluggandet så drömde jag mig bort och tänkte på vad jag ska köpa och sånt till älskling, då han fyller 18 år den 13 mars. Samtidigt som jag har min lilla assistent vid namnet  Mami som är helt inne i det, och har hittat massa myspysgrejer. nu gäller det bara leta igenom varje mail hon har skickat, då jag har lagt dom under en hemlig flik, så inte B ska kunna gå in och kolla det (bara han inte gör det nu, för då är han tråååååkig :o). Ja men på tal om födelsedagar.. så fyllde Albin 15 år i onsdags, alltså den 4 feb och idag.. fyra dagar senare fyller Petter 15 år, (8/2) så jag tycker ni ska gratta honom via nån kommentar eller nåt, han är värd det.. så snäll som han är!

Men ska plugga vidare nu, hörs later. ikväll ska jag försöka komma på någon bra tävling också, några förslag skulle uppskattas ! Vad som helst..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lotto ut något fint till folk som anmäler sig eller typ lägger till dig som bloggvän ? :)

2009-02-08 @ 15:51:35
Postat av: Petter

Åh! Vad snällt att du nämner min födelsedag :D Nu blev jag glad (a) Tänk, 15 år.. Tiden går fort, snart är jag död xD

2009-02-08 @ 15:59:29
URL: http://petterskoglund.webblogg.se/
Postat av: R - The famous one.

Ooh, vilken diss. Den tog hårt i hjärtat.

Synd att du inte läste inlägget för det

är en rätt hårt incident som jag gärna skulle

vilja ha din åsikt till.



Come an?

2009-02-08 @ 16:00:26
URL: http://bitchbrothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0