Tisdag

om ca 20 minuter börjar mitt matteprov, jag är inte ett dugg nervös.

Har precis ätit upp frukosten och ska snabba mig in till badrummet & trängas med papi för att borsta tänderna och sen gå.

Vad händer idag egentligen ?
- skola 09.00-16.00 slöjd som sista lektion
- direkt till älsklingen för att umgås med honom innan jag åker imorn ?! OM vi åker dvs..
- och om de som nämdes i punkte över, så ska Linda ringa och prata om hur det blir, under dagen. (ja, om estrid hade vattkoppor eller vad det nu var ?!)
- prata mycket och tydligt, då det är Nationella muntligt i svenska 2 morrow.
- & sen JUSTE.. packa också.. får väl bli sent ikväll/natt.

Vi hörs nog när jag är hos B, han vill att min blogg ska bli framgångsrik (dvs. mycket bloggande) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0