natt till måndag

gråter ikapp med manda just nu, fan den jävlen!! Jag hatar killar, ååååååååååååååh.. är det någon dom inte SKA såra, så är det min lillasyster. Hon är värd massor & har varit bortskämd med * april-november, jag saknar *.. hoppas du vet det! tur för dig älsk, att du inte har sårat mig någon gång.. även fast jag är din lila crybaby (som vi såg igår, förlåt & hahah.) som älskar att känna tårarna rinna ner för kinden och få den tröst jag vill ha, och det är egentligen bara din närhet.. som jag kommer få vara utan i hela 2 veckor och gråta utan, usch kommer knappt klara mig. ni bloggläsare får pigga upp mig och hjälpa mig v. 9 & 10 då han åker till USA jag vill meeeeeeeeeed!

Aja, massa kärleksgodis som jag fick igår har ätits av mig & min papi som försökte smyga ut och ta, då jag kom på honom, busted!

Imorn är det skola 09.30-16.00 och sen sa mini något om att hon ville fota med mig & min älskade systemkamera (hon som tagit bilderna som är på headern.)
tisdag - skola till 16.00 plugg och sen dans. förmodligen nationella muntligtprov på förmiddagen ?
onsdag - skola till 15.00 & sen är det spooooortlov! samt umgås med älsk, sista kvällen på två ½ vecka ?
Torsdag- hemstudiedag med pilates & dansAerobics som avslutning på dagen.
Fredag - hemstudiedag med partyy på kvällen, I hope !?
lördag - kanske barnvakt åt junior 1&2 från familjen Backteman ? eller så är jag nere i gbg på 50 års fest, beror på backtemans och om farmor vill ha med lite ungdomligt folk. mer om det i veckan.

Kommentarer
Postat av: Louise

fin layout du har på din blogg :)

hoppas du får en bra måndag:)

2009-02-16 @ 01:24:12
URL: http://louiselb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0