frågorna!

här kommer svaren på frågorna !

anonym:

varför har du så sexiga ben :o

anonym:

hur många pojkvänner har du haft  totalt ?

anonym:

hur mycket väger du? :o du är så himla smal! och hur lyckas du hålla vikten ><

Lisa:

går du på ppiller ?
vad ska du söka för linje till gymnasiet ?
är du och din syster helsyskon?

Petter:

Åh ja! fråga xD fråga! Hmm...!

Fan jag kommer inte på något (a)
Ne men... Hmm...
Har du några bilder från musikkvällen som du har lust att dela med dig av ? :D
Ehm... Hur gammal är din pojkvän? :D
När fyller du år ?
Vad är ditt fullständiga namn?
Och till sist... Har din pojkvän några andra intressen är hockey!? Haha xD



Svar på dom !

första anonyma:

ja jag vet inte, tränar dom knappt. har alltid haft en smal kropp, enda sen jag va liten plutt!

andra anonyma:

kanske 5 om man räknar oseriösa. men jag är inne i mitt tredje nu, alla tre har varit över 4 månader (det är väl ganska seriöst?)

tredje anonyma:

jag pendlar mellan 47 kg & 48,5 kg, beror på om jag har ätit den dagen eller tränat. men ligger mest på 47 kg!

Lisa:

ja, jag går på ppiller. inne på min första period och andra karta. en bra början, fast ska byta sort nästa gång!
just nu är mitt förstahandsval estet dans på St: Eriks som ligger på fridhemsplan. jag älskar att dansa helt enkelt! och andra är just nu Värmdö's sam ekonomi - linje.
Ja, vi är helsyskon. även fast vi inte är så lika, så är vi det. hon är lik papi & jag är lik mami.

Petter:

Självklart har jag det, även fast det bara är filmer. men jag kan ladda upp dom på youtube om det är okej för er ?!
Sebastian är 17 år, men fyller 18 år i mars, grattis i förskott älsk!
Jag fyller 16 år den 30 mars, då det blir fest helgen innan eller helgen efter, och du och killarna är bjudna!
Jag heter Andrea Linn Modesty Selin. bakrunderna på namnen ska ni få också, namnet Andrea bestämde sig mami för att om hon skulle få en tjej, så skulle hon heta Andrea. då hon var 15 år. Linn kommer ifrån papi's släkt, någon av gmorfars syskon hette Linn. Modesty kommer från en superhjältinna som min gudmor älskar, och därför la jag till det när jag va 10 år ungefär, hon tyckte dessutom att jag va som henne, stark och positiv till allt! Kan rädda världen genom att bara finnas till lixom.
Ja, självklart han har. Han spelar fotboll i Örby IS, han går på gitarr & jag tycker han är världsbäst då han garvar åt mig. men självklart så måste jag stå på 5 topp listan iaf för hans fritidsintressen ?! eller hur baby ? x)

såååå, ställ mer frågor nästa gång. nu ska jag göra kväll genom att gå ner, pussa på mami och borsta tänderna för att sen sova. jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Bazz

yes älsk du är lätt topp 5 ;)

2009-02-02 @ 22:59:40
Postat av: dea

tur för dig, annars våldtar jag dig!!

2009-02-02 @ 23:51:01
URL: http://ddea.blogg.se/
Postat av: Petter

Wee xD

Klart du får ladda upp filmerna! :D

och tack för svaren förresten! ^^ Vem vet, kanske dyker man upp på festen, tralalaa xD



Kram

/Petter

2009-02-03 @ 18:14:01
URL: http://petterskoglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0