tidsfördrift

men gud vad jag egentligen har hunnit med mycket idag ändå.
- Fikat med Raul på waynes, mysigt !
- Mött upp papi & väntat in mami
- åkt med dom hem för att äta lite från grillen, mums!
-

Men medan jag väntar in älsklingen som ska logga in, då klockan är 21.17 där just nu..  Så ska jag slänga in en lista, år och dar sen senaste.

ååh jag saknar honom sjukt mycket, fast nästan bara en vecka kvar. Imorgon efter typ 14.00 är de iaf i sverige, och strax efter det så kommer jag stå vid hans hus och gråta sönder när jag ser deras bil kommer mot mig, usch.. får fan tårar bara jag tänker på det, fick lite tårar på bussen hem..



BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: alltid, såfort jag får chansen
Gnälla: gör det just nu..
Skrika: när jag har pms-utbrott!
Sova: åh det älskar jag att göra
Ha ångest: ne abslute inte
Skada dig själv med flit: skulle aldrig kunna göra det
Ta mediciner du inte borde ta: no drugs for me :)
Vilja dö: ohgudnej, jag älskar mitt liv (basse)
Drömma mardrömmar: ohja, eller det händer. 
Drömma sexdrömmar: alltid, kör på "sov sött- vakna blött" citat från B
Ta droger: No no
Försöka vara annorlunda: ne kan inte.. älskar mig själv för mycket!
Klä dig i svart: bär oftast svarta skor ^^
Gå till kyrkan: ne, faktiskt inte
Gå i skolan: Ja absolut, om jag inte är sjukling
Röka: absolut ej
Ljuga: nej, jag talar sanning.
Hata folk: nä.. tror inte man kan hata någon
Lita på folk: ja, men mest syster, mami & pojken

VEM:
Saknar du: Min älskliiiing ... ! 
Vill du döda: peddosar, de borde dööö 
Rörde dig sist: Mandisen <3
Vill du slå: en liten 95a som går med käften öppen.
Kysste dig sist: min B såklart, 11 dagar sen sist.. usch :(
Vill du kittla: älskling, älskar hans garv! 
Kramade du sist: manda, syster ystern min
Vill du prata med: päääski
Skrek du på sist: va nog manda här med x)
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: oj, måste varit * & *, men är sams med dom nu
Vill du bli galet full med: littlesister :D
Gjorde dig riktigt glad senast: när jag fick höra älsklingens röst (30 min sedan)
Fick du sms från senast: älskling här också
Ringde dig senast: haha, min babyyy 
Är finast på jorden: my love

HAR DU:
För många vänner: hellre få & äkta istället för många & falska
Förföljelsemani: haha, vadå?
Tvångstankar: jo.. att gå på K-brunnar & tänka på b
Någon annan psykisk sjukdom: dyslexi ?!
Någon fysisk sjukdom: att jag pratar för fort ?
Någon skada: neje juuu
Färgat håret: oj jo, det är nog ett antal gånger :)
Brutit några ben: nä, det gör bara amatörer..
Några piercings: yes, i naveln.
Egen dator: ohja, äger snart två dessutom
Bra självförtroende: alltid, haha fråga vem som helst..
Kysst någon: det kan du ge dig på
Sagt jag älskar dig till någon idag: till sis & mams
Varit kär: har aldrig varit så kär som jag är just nu i B
Dumpat någon: ja, lite tragiskt nog så har jag aldrig blivit dumpad..
Stulit någonting: nej, sånt håller lillis inte på med !
Lämnat landet: ja ohja, över ett år för ett tillfälle
Tuttat eld på nått: ett värmeljus, haha nu va jag rolig
Gjort något olagligt: yes, tex. * med någon över 15 år, då jag var 14 år

HUR:
Går du: fyfan, alldeles för fort.
Svarar du i telefonen: "Hej det är Dea" eller "Andrea"
Fördriver du tiden: tillsammans med mobilen & datorn
Tjänar du pengar: ne, men ska börja jobba inom en snar framtid
Ofta diskar du: diskmaskin is the shiiiet !
Ofta städar du: oj, borde vara oftare pga allergi.
Många stör du dig på: umgås inte med folk som jag stör mig på
Ofta träffar du din familj: every day (: 

TROR DU:
Att du kommer bli något: yes ofcourse !
På gud: nja, fast på min egna..
På rymdvarelser: nää, där går gränsen x)
Att folk tycker om dig: alla älskar Dea, eller hur stor ?
På ett liv efter detta: ja, annars hade det varit tråk.
Att fiskar kan tänka: klart dom kan, även fast hjärnan är som en ärta..
Att du kommer leva länge: ohja, kommer säkert bli 100 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0