28 minuter i onsdag

ojoj, besöksrekord igen.. najs alltså!

men det börjar närma sig tisdag och med det är det läggdags, imorgon får jag också säga hejdå till baby som åker p lördag (då det nästan är bestämt att vi ska dra till gbg, men farmor hade tydligen sätt en röd prick på Estrid (som kan vara en vattkoppa, kuuuuul!))

Jag ska försöka vara positiv, för veckorna kommer gå superfort! särskilt sportlovet, ja onsdag-söndag går ju bort till gbg och sen resten av veckan vet jag inte. ska iaf försöka ha extra mycket tid för stor då hon behöver det! Men jag ska försöka få tid till mini, elin (?), sarah, lini och kanske moa&klara ?! som jag inte har sätt på evigheter .. & massa andra, för måste ju fördriva tiiiiiden....

men, nu väntar sängen och massa sms med pojken min.

I love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0