Torsdag

ojojoj, gud vad man har hunnit med mycket idag! Varit ca. 21 mil hemifrån, åkte till högdalen och pussade på älsk och sen nu en promenad med manda och sofie, myyyysigt!

ja bilder ska ni få typ någon i helgen, även fast B och jag har förbjudit telefoner och datorer (?!) både lördag (alla<3's dag) och söndag då det är 5 månader med min pluttis , tänk va tiden går fort när man har roligt ? :)

även fast om 8 dagar så åker han ifrån mig så inte jag kommer kunna få pussa på honom, om ens se honom på två veckor.. då han ska åka till USA, Florida & Miami (hans familj ska göra en härmapa, min familj och jag åkte nämligen typ precis som dom ska göra fast för 5 år sesan, ojjävlar va tiden har gått. och dessutom är det exakt 5 års sedan nu på söndag, coolt!)

Juste.. Dagen: skrev inlägget under och skyndade mig snabbt bort till skolan, hann knappt sätta mig fören vi rullade påväg till kungsberget och sandviken. telefonsamtal till bästis som är hemma från skolan, då han är jättesjuk! stackars bäääästis..

jag håller snart på att somna, men bilderna ska jag försöka fixa in imorn, då tiden kommer bli tajt.. men jaja!

Men än så länge.. så får ni bilder på min bästavän Victor Bromark och min storebror Raul Aviles

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0