till min B

vill bara slänga ett inlägg om älskling, då han kommer läsa det senare i kväll och veta att jag ej har glömt bort om det skulle jag förresten aldrig kunna göra baaaaby !

Men jag vill iaf tacka för de här 5 ½ månaderna med dig än så länge , manda spelar kärleksmusik där nere & jag får tårar. Ne usch, ska skärpa mig och lägga undan hans tröjja som jag har i min famn just nu och den är inte ljusgrå längre, mer mörk än ljus skulle jag säga..

Baby, jag hoppas du vet att det va du som hjälpte mina vänner att hålla min låga igång när den nästan höll på brinna upp, det va du som kysste mig till himlen och gjorde mig sådär så hela jag spratt till då &då, med fjärilar i magen satt jag där på 165an ett antal gånger för att ens på träffa dig en snabbis. Jag kommer aldrig glömma hur jag frågade hur vi var egentligen och du tyckte att vi var/skulle bli, några millesekunder efter du hade sagt det jag blev helt paff så tog du min hand och reste du dig hastigt då vi satt i en busskur i Örby och den enda bussen som stannade där började blinka in mot oss, du släppte inte min hand på ett bra tag. Jag saknar dig så jag knappt orkar med något, vill bara sova hela dagarna så tiden går fortare & fortare, men nu är det nästan bara 8 dagar.. om inte 9 dagar för han kommer nog hem natten mellan lördag & söndag. men oavsett tid, ska jag iaf åka till högdalen med tårar i ögonen och vänta på honom.

Jag älskar dig Sebastian, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.. jag finns nog inte mer då.
 Så, utan Basse ingen Dea.


Kommentarer
Postat av: Nightfall

sött =)

2009-02-26 @ 21:42:00
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0