vecka 7

Vaknade av att manda kom in i mitt rum och rppade att jag skulle gå upp, fan jag hade missat att sätta in laddaren i telefonen, så den satt på halvt typ, klantigt! men kan skylla på att jag va trött, och somnade direkt efter att jag hade gråtit lite.

Ni ska faktiskt få en dagens outfit, men först ska jag dra veckan först.

idag -  händer ingenting speciellt
Imorgon tisdag - dans och sen plugg inför en inlämning och ett engelska tal.
Onsdag - skola och sen antagligen vara med älskling även fast jag ska upp runt 05.30 på torsdag
Torsdag - Kungsberget med skolan, så varken pilates eller dans för mig..
Fredag - Jag har faktiskt planerat denna fredag, eller inte jag.. men jag ska iaf först hem till Nella på ekerö och äta med Alice - min älskade miiini och någon gullig tjej som heter Rosalinda ? Sen ska vi vidare till nacka, för att sen sova där eller om jag får bara alice hem, eller alla tre. mysigt!



Mandas vita linne från JC
jeans från GT
svart tröja från GT

Kommentarer
Postat av: anna

Jag diggar din blogg Dea ( : men varför har du inte fler bilder ? :o

2009-02-09 @ 20:17:43
URL: http://sjalvklarhet.blogg.se/
Postat av: dea

oj, ska jag ha mer bilder.. ? ska försöka lägga upp det då! Imorgon kommer ju dagens outfit eller dagens klädsel som jag vill kalla det.

2009-02-09 @ 22:04:32
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0