29 januari

ojoj, ja jag spenderade ju natten med min underbara pojkvän, åååååh vad jag älskar honom!

ja till dagen.. pannkakor till frukost, mums. matte med henning & skitungarna , sedan svenska & sen slutade vi. tog Sefanit i handen och åkte in till odenplan. fikade där hos min älskade lillasyster som praoar på Sandys odenplan, mysigt och trevligt. fördrev tiden med sif i västermalmsgallerian då jag fick erbjudandet om att hämta Estrid. tog sedan tbanan & 53an ner till lärkan och hämtade skitungen! sprang förbi manda innan hon slutade och sen hem till fam backteman. spenderade sedan kvällen där pga. sjukdom.

imorgon har jag "ledigt/studiedag", så det blir hårdplugg på förmiddagen, iaf ?!

hörs 2morrow, för jag ska försöka få en skönhetsömn(somna innan 00.00) ikväll. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0