äntligen fredag, &halvsjuk.. like always

som alla vet, börjar jag egentligen klockan 09.00 , men jag kände att eftersom min so-lärare är hon som har stödtiden nu på morgen, och eftersom ingen vill gå dit så tänkte jag ta chansen, och förbättra mig ännu mer. så jag får bäst på provet! Nå va säger ni, jag känner mig lite stolt att jag är uppe nu. fast med världens halsont.. så ja kanske går hem efter musiken, då jag kan ta hem matteboken och jobba hemma, usch egentligen vill jag inte det. men jag är illa tvungen, om jag ska kunna gå ut ikväll ? för det blir väl partyy !?

ska iaf in till stan vid två vilket som, för jag ska träffa Alice och ta en fika eller nåt. mysigt då jag inte har träffat henne på över en veckan, snyyyft!

nä men ska försöka få med henne med till *piip*, där det ska partas! ja, om min hals vill lyda mig. och ja, jag går på medicin, så ja jag ska inte supa mig stendöd...

är väl hemma senast 2 imorn natt. eller om jag åker och sover i min älsklings säng, i högdalen!

nu ska jag kila in till badrummet och fica mina kinder rosiga, ha en rolig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0