barnkväll ?

ojoj, hela dagen har istortsett gått. och jag sitter i myskläder med duschblött hår, sugen på att kanske vara barnvakt då jag verkligen inte är så sugen på att festa och umgås med kompisar, som jag tror kommer festa ikväll.

ja, igår åkte jag & mami å hämtade älskling vid farsta ishall och åkte direkt hem. låg i min säng och kollade på lets dance tills nyheterna började. Vi gick ner och fixade något att äta till oss och det blev våfflor, som inte va de bästa, men goda va dom iaf..

imorse ringde klockradion vid 07.00 och jag gick ner, trött och sliten för att göra frukost till mitt älsk som skulle till farsta och döma en match. gick ner till busshållsplatsen med honóm och pussade på honom i det sista, mysigt! gick senare upp och somnade direkt. mamma ringde och väckte mig & påminde om secret även fast jag va påväg ner för att ta dom, men det är alltid bra att hon påminer mig, great!

ringde också på ett jobb, eller jag kollade om kanske just det cafeét behövde extra personal på helger och så. och det trodde hon, men så sa hon också att jag skulle komma in med en CV. så det ska jag göra..

ikväll kanske det blir att vara hos backtemans, själv eller med hela den familjen, vi får seeeee.. då jag har föreslagit ifall jag ska vara barnvakt ikväll, och mysa med estrid!


ändrade plaaaaaaaaaner kanske, dea smsade å kunde sticka ut. yippie! ja nu gäller det bara att det blir som hon säger, hoppashoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0