biokväll & pratstunder

ja, nu blev kvällen så att jag ska dra med mig alice på bio vid halv tolv på rigoletto, vi ska se I taket lyser stjänorna ska bli helkul!

men ska förbi gullmars och möta upp en tjej som jag har mycket att prata om, jisses! hoppas det ordnar sig, för jag är inte så mycket utan henne, och det vet hon.

men, tar nog 20.17 tbanan från skarpnäck så kanske det blir en timning hela grejjen. ja, det återstår att se. vi hörs inatt, eller imorn. då jag funderar på att sticka in till stan ganska tidigt för jag behöver fixa min utväxt, nå vi får allt se! jag vill bli mer blondiiie, passar bäst som det har jag hört. så i sommar ska ni få se en brun tjej, med riktigt ljust hår. åh verkligen sommaren 07 för mig, men det ska vi glömma & tänka sommar 09 som kommer innehålla massa roligheter, tjooooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0