eftermiddag

ännu en till kväll vi är inne på. och det är bara 4 dagar kvar på lovet, snyft! 

idag skjutsade mami oss till farsta ip och vi sprang över till ishallen för att kolla på en match som älskling spelade. och gud va svårt det var att hitta honom, tills han åkte förbi och såg ut som att han log. nä men matchen va klart strax efter fyra och så gick jag&alice upp till cafeterian för att vänta på B. vid halv fem va han klar och gick med oss till farsta, vi åt på donken och sen gick vi med alice bort till bussarna.. jag kollade när min buss skulle gå och insåg att jag precis hade missat den.. men jag & älsk satt på en bänk och pussades & pratade bort tiden så jag höll på att missa den. men nu är jag hemma efter att ha varit det i en halvtimme, äntligen!

ikväll blir det förmodligen bara myskväll med massa sms med min skd. älskling till nörd då han ska vara uppe hela natten .. suck

men vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0