friday

har precis kommit ner, till mammas dator. ska strax göra iordning lite yoghurt med kelloggsfrosties, mums!

nä men idag ser det ut som att vi iaf kommer sluta innan tre ? för schemat skulle ju knappt ändras på efter jullovet och nu på VårTerminen sade dem, så vi har säkert matte som sista lektion, skjutmig.. jag vet inte var jag har min mattebok -.-

aja, sen på eftermiddagen så tror jag kanske att jag åker in å solar. eller åker in till alice och AF för att umgås med henne en liten stund. för vid nio kommer älsk då han har tränat hockey i farsta.

älsklingen kommer hit och ska sova här, men upp tidigtidigt imorn för han ska tillbaka till hockeyrinken till 08.00 på morgonen imorgon, yippie! .. nat

men nu skriker magen efter mat, ha en bra dag! besooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0