godnatt

just nu sitter jag och lyssnar på spotify, torn. ja, kvällen blev ju som jag verkligen inte ville. mådde bara sämre & sämre och somnade till typ vid 18.30 och vaknade upp vid 20.00 igen, hemskt. och med ännu mer illamående, jag vet inte vad det är som spökar.. men tror det är pillrerna, suck asså! ska man behöva byta ? det är ju inte meningen. ja vi får se vad som händer imorn, ska ringa upp baby om en liten stund. då jag egentligen kanske skulle ha legat i hans rum just nu, i hans varma famn. men bangare som jag är, så vill jag verkligen inte smitta honom om det är nåt skit, och om det händer  nåt inatt vill jag helst vara hemma, om ni förstår ?  Så, imorn ska jag upp rätt tidigt, iaf så jag kan gå lägga mig trött tills imornkvälll.. då det är skola på måndag,
suck ! åå vad jag hatar skolan. men ja, skolan kommer nog gå kanske fort. får vi hoppas !




bilden är tagen i skolan på spanska lektionen i torsdag, och det är skrämmande att Petter sitte roch kollar rakt in i kameran.. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0