jag är vädur egentligen

fan juste, jag ser också ut som en liten kräfta. eller en solblekt kräfta som är lite sådär rosa-acktig, ja jag solade.. och det va tydligen nya rör, skönt.

även fast jag visste att dom va starka, då två tjejer betalade runt 100 för att springa runt och sola.. fast dom va inte röda, mest lite mer åt det svart/gråa hållet, jag vill också! men det kan också bero på att båda va utländska, eller iaf den ena.

nä nu ska jag begé mig av till skolan & leka duktig- ska komma i tid för en gångs skull, så min lärare märker att jag faktiskt kan komma tidigare än 08:59:58 eller 09:29:57 som alltid.. hon kanske läser min blogg förresten, ouups!

Kommentarer
Postat av: Blondhead

Haha jag är vädur :D! En riktig vädur

2009-01-22 @ 15:08:08
URL: http://blondheads.blogg.se/
Postat av: dea

haha, vilket datum :)?

2009-01-22 @ 15:26:09
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0