jag gillar inte sjukhus..

tårarna rinner, det blir inte bättre med låtar från greys anatomy's sorgliga stunder, dåå mina tårar också har runnit. otrohet är det värsta jag vet, och det är det, det handlar om denna gång när den underbara låten, jag inte hittar låt-titeln på handlar om. när derek fortfarande va gift med allison och de knappt är tillsammans, men han åker hem till henne.. och upptäcker dr. sloan utkommande ur badrummet, med den minimalaste handduken jag någonsin sett. jag hatar att må såhär.. känner mig så jävla liten. och det vill jag inte känna mig. jag är stor och glad tjej i vanliga fall, så ni som kanske inte vet så mycket om mig, eller bara har kollat förbi här någon gång, så vill jag att ni ska veta, att jag verkligen inte är den personen som mår dåligt. jag borde inte må dåligt tycker man, jag har världens underbaraste familj, en pojkvän som älskar mig och ställer upp för mig i alla stunder (ja det är ett under, att han orkar med mig)

och förövrit så älskar jag meredith replik, när hon förklara för derek att hon älskar honom, på riktigt! och säger: so.. pick me! chose me! love me! .. åh, älskar den där serien, nästan lika mycket som satc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0