lill, finns inte längre (eller kanske)

kvällen blev inte som tänkt, och slutade som vanligt av tårar samtidigt som jag lyssnade på när älskling försökte trösta mig, jag älskar dig förresten!

och ja, som ni ser rubriken.. så kanske iaf dom närmaste fattar vad som har hänt. tänker inte ta upp nåt i bloggen, om ni vill veta så hör av er eller smsa eller nåt.

imorn blir det att gå öppethus med papi, denna gång är det st:eriks som har igen. och jag vill att pappa också ska få en bra bild av vart mina tre närmaste år kommer spenderas. ja, eller om jag kommer in där, dvs. men det tror jag definitivt!

nu ska jag nanna, det kommer hit nån snickeri-snubbe vid elva, så upp tidigt blir det också. ja och sen resten av eftermiddagen och kvällen, kommer förmodligen att spenderas med älskipälski, som jag längtat! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0