listaaaa

Vem:
vem är i rummet med dig: manda & stella
vem fick du senast sms av: min älskling
vem tänker du på nu: alla möjliga
vem pratade du senast i telefon med: farmor
vems hus var du senast i: hus & hus.. men kanske mitt eget?
vem önskar du var med dig nu: älskling..
vem är din favoritsläkting: gudbarnet Mina &hennes storasyster Estrid
vem i din skola går dig mest på nerverna: småskitarna i 1an

Var:
var går du i skolan: skarpnäck
var är din mobiltelefon: här framför mig
var är din mamma: På jobbet
var sover du: i min säng, fast helst med sällskap
var handlar du mest: hm typ ?
var fick du tag i tröjan du har på dej:  i New York på Abercrombie & fitch butiken på 5th AV.
vart åkte du senast bil: till farsta ip dit mami skjutsade mig & alice
var i ditt rum är du:  jag är inte i mitt rum

Vad:
vad åt du senast: mjölk & frosties,
vad drack du senast: vatten, min ddrog!
vad är det för färg på dina byxor: grååa
vad är den närmaste saken som är blå: mina Koss hörlurar
vad gillar du mest med skolan: Mina vänner

vad har du på fötterna: tofflor från FC som jag fick av fam Backteman i julklapp
vad är din favorit färg: vit & rosa typ (a)
vilken film såg du senast: SATC med alice igår
vad hör du just nu: ljudet från tvn där papi sitter

Har du någonsin:
sovit i en annan säng: men självklart!
tyckt att din kusin är het: neje, har bara småkusiner !
sovit naken: det gör jag jämt!
kört över hastighetsgränsen: har inte kört bil än, men snart sååååå !
målat om ditt rum: för ett år sen, mitt rum ljusgrönt :)
dansat framför en spegel: oja , jag tar ju danslektioner ? haha
fått hicka: absolut
stulit pengar från en kompis: aldrig i livet ? jag har mina egna
hoppat in i en bil med folk du just träffat: nej
varit i slagsmål: catfight med manda, räknas det ?
smugit ur ditt hus: haha, har aldrig velat ? det är bara att gå ut !
haft känslor för någon som inte känt detsamma: om jag har..
hånglat med en främling: nej, aldrig faktiskt !
saknar någon just nu: ja.. mitt älsk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0