ljusblå himmel med fågelkvitter

sitter och lyssnar på min favvolåt, eller den påminner mig om en väldigt speciell person. då han för första gången log för mig när vi en gång möttes i solen. kommer aldrig glömma det, jag hade bara ena ipodhörluren i, när plötsligt B & S sprang förbi mig och ner mot tbaneperongen, så jag fick springa efter.. jättepinsamt. och sen när vi satt där på bänken med dea i mellan oss kändes det verkligen helt som att vi skulle förbli kompisar, eller vad man ska säga. men vi ser nu idag.. då jag iaf är jättekär, verkligen superkär. och tror inte han heller är speciellt okär i mig, mahah!

ja, väntar in manda och sofie. för vi ska in till stan senare.. funderar på att äta nåt litet här hemma ? kanske blir bra. ojuste, kan vara bra och dammsuga rummet också, för älskling kommer hit ikväll. och vi vill inte ha honom hostande hela natten...

ciaoooooo

Kommentarer
Postat av: caroline

Kul att man äntligen kan kommentera^^

2009-01-09 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0